Veelgestelde Vragen
Zie hieronder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u uiteraard contact opnemen met info@uniekemanchetknopen.nl.
Hoe lang duurt het voor ik mijn order ontvang?
Als u op werkdagen voor 17:00 besteld dan wordt uw aankoop dezelfde dag nog verstuurd. Binnen Nederland is uw bestelling doorgaans de volgende dag in huis. Voor bestellingen uit België duurt dit afhankelijk van de post ongeveer twee werkdagen.
Kan mijn bestelling als cadeau worden verzonden?
Een manchetknoop is altijd een goed cadeau! Daarom kunt u bij uw bestelling aanvinken dat u deze gratis wil laten inpakken in een cadeauzakje. U kunt uw bestelling extra versieren met een gouden of zilveren feestelijke plakstrik voor 0,50 euro. Verstuurt u de aankoop direct naar de ontvanger dan bieden we ook de optie om de pakbon alleen via mail te sturen
Met welke postbedrijf wordt mijn bestelling verzonden?
De bestellingen worden standaard verzonden met 24-uurs brievenbusverzending van PostNL. Bij grote aankopen of 925 sterling zilveren manchetknopen verzenden we uw bestelling als brievenbuspakket met track and trace.
Wat kan ik doen als ik niet tevreden bent met mijn aankoop?
Tot een maand na aankoop kunt u uw bestelling vrijblijvend gratis retourneren en krijgt u het volledige aankoopbedrag + retourkosten na uw verzending direct terug. Een retourzending kunt u aanmelden door met ons contact op te nemen via info@uniekemanchetknopen.nl. Het retouradres is gelijk aan het adres op de factuur van de bestelling en op de verpakking van uw bestelling.
Hoe kan ik een aankoop ruilen?
Heeft u zich bedacht en kiest u toch liever voor andere manchetknopen? Dat is geen enkel probleem. U kunt uw bestelling tot een maand na aankoop ruilen of retourneren. Voor de beste service kunt u met ons contact opnemen via info@uniekemanchetknopen.nl. We denken graag met u mee en streven naar enkel tevreden klanten!
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Heeft u een kortingscode gekregen die u graag wil gebruiken? Nadat u bij de bestelling al uw gegevens heeft ingevuld dan ziet u onderaan de pagina de tekst ‘kortingscode invoeren’ met ernaast een drop down pijltje. Als u op dit pijltje klikt opent een veld waar u de kortingscode kan invoeren.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren vele verschillende betaalmethoden. U kunt alle betaalmethoden vinden op de homepage, onder het kopje 'betaalmethoden' en bij de klantenservice sectie. Voor zakelijke bestellingen is het tevens mogelijk om op rekening een bestelling te plaatsen.
Zakelijke mogelijkheden en grote aantallen.
Wij denken graag met u mee voor het aanschaffen van grote aantallen en/of het faciliteren van zakelijke aankopen. Voor zakelijke aankopen kunt u altijd contact opnemen voor een aanpak op maat, voor zowel bulkkorting, factuurwensen, betalingswijze, etc. De aantallen die beschikbaar zijn op onze website worden dagelijks geupdate. Als u meer besteld dan de aanwezige aantallen dan is de levertijd 1-3 weken. U kunt zonder probleem gewoon een bestelling plaatsen!
Mijn vraag staat er niet bij?
Voor de beste service kunt u met ons contact opnemen via info@uniekemanchetknopen.nl.